nedeľa 12. februára 2017

Čo nesmie chýbať v rodinnej knižničke ?

Ahoj ☺ Posledné dni mám dosť fofry, no včera som oslávila 18-tku a na facebooku som vám sľúbila narodeninový článok. Občas ma dosť zaráža, ako sa na mňa človek pozrie keď mu poviem, že by trebárs biblia nemala chýbať v žiadnej knižnici.
 Neprevracajte oči. Nemusíte byť pravidelný návštevník kostola, možno ste ateista no biblia je knihou kníh a je jednoducho must have každého milovníka kníh. Tak tu máte mnou odporúčaný obsah každej správnej knižnice ☺

1.Klasické rozprávky-Myslím si že žiadne dieťa by nemalo vyrastať bez rozprávok bratov Grimmovcov či príbehoch o Snehulienke a siedmich trpaslíkoch.


 2.Slovenské rozprávky a povesti
 

3.Encyklopédie


4.Atlasy a knihy pamiatok na Slovensku


 5. A ďalšie knižky ktoré sa určite zídu

 

martinus.skToto všetko sú len základy každej knižnice. To či bude prešpikovaná romantikou alebo detektívkami je len a len na vás. Všetky uvedené tituly nájdete na tu---->

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára